Bowling & Anfi

Kan inte fatta att jag ska till Sverige om en vecka, men det ska bli jattekul :) ska mest typ slappa och se pa tv, hem pa semester liksom :P Fast ska partaja pa juldagen med Viktoria!

Igar kom tva vanner till Andy, Hakan och Andreas. Lucia och Jocke. Sa pa kvallen akte vi och bowla, det va riktigt skoj! Sen satt vi och kollade pa Flamenco-dansare ett tag, mysigt. Blev inget party sen, Lucia och Jocke var trotta fran flygresan, och vi andra var trotta efter en jobbvecka, med lite party pa onsdagen ocksa ju.
Jag och Mathilda akte till Anfi idag, kostade bara 1.80 e med bussen :) www.anfi.com
Helt underbart stalle!! Vi ska aka dit fler ganger, absolut.. Sjukt fin strand, importerad vit sand..
Nu ska jag hem och vila lite, sen ikvall ska vi ett gang tjejer till Carro och Jenny pa Nilo. Lite forfest innan Plaza! (for jag antar att det blir Plaza som vanligt :P)


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Längtar tills du kommer hem Stumpchen!!
Vi är bjudna till Eva & Lasse på Nyårsafton, ska bli skitkul!
Bamsekramar Ma & Pa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback