"Jag ska bara ta det lugnt, inte festa alls"

Ja jag skulle ju bara ta de lugnt, tankte jag... Har festat satan torsdag, fredag, lordag och igar, haha!
Orkar inte skriva, men har skitkul iallafall :)  vadret ar kanon ocksa!

Monte Feliz

Flygresan och allt gick bra, hamnade pa Monte Feliz  (http://www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|277&entry=7&dest=12&city=15&type=cd&hotel=1692 ) som ligger i Bahia Feliz sa det blev helt okej! Kommer att aka ganska mkt taxi fram och tillbaka till Playa del Ingles, men nu tills pa mandag eller tisdag sa bor jag och Rebecka hos Andreas i San Fernando istallet, i det huset vi bodde i forsta sasongen :)
Sa det forsta jag gjorde nar jag hoppade av bussen vid hotellet var att ga upp, checka rummet, byta om, hoppa i sangen sen ga ner med vaskan igen och tog taxi till Avenida de Galdar! Sen hangde vi med Atlas pa middag ute i Meloneras sa det var mysigt.
Var pa stranden lite idag men det ar molnigt, hoppas det ar battre imorgon. Ikvall ska vi ut en svang :)

Gran Canaria Sista Minuten

Nu åker jag till Gran Canaria på semester i två veckor!
Pappa kör mig till Malmö om 5 min, ska bli intressant att se var jag ska bo på GC denna gången :)

Ha det bra, vi ses!

Äntligen har jag en kamera!

Yes, det är sant. Jag har köpt en digitalkamera! Den är på laddning nu, sen ska jag se om den är nått bra... Annars hade jag 30 dagar på mig att byta. En Nikon Coolpix blev det, så de duger nog.

Bjuder på lite käcka sommarbilder också.

Annars?
Fick ett sånt sug att boka en resa ner till Gran Canaria, att för en gångs skull åka dit som TURIST.
Har spanat in en resa, ska bestämma mig inom ett par dagar..

Ännu ett avslutat kapitel

Såja, då är man på plats i Helsingborg igen. Sista kvällen i Oslo blev mycket trevlig!
Jag jobbade till 16 i onsdags, sen var det direkt hem för att städa det sista i rummet innan de kom från Svenska Föreningen för att kolla rummet. Det gick bra så vi fick tillbaka depositionen, tack o lov!
Gick en sväng till Oslo City och köpte grejer till kvällen och sen inom Rema och köpte lite öl m.m Sen var vi typ 10 pers som grillade hemma hos Mona, jättemysigt! Efter förfest stack vi till Stratos, en klubb som ligger vid Youngstorget, på TAKET! Tufft som fan, uteterass och allt. Synd det var kallt bara. Det var lite brats-liknande folk där men jag och Mona släppte loss och hade skitkul :)
Sov väl 4 timmar den natten, hos Mona eftersom vi flyttat ut ur vårt rum på Kackerlackan. Klockan 11 åt vi lunch och myste på Café Sör, sen slappade vi lite på kollektivet innan jag tog bussen mot Helsingborg kl 14 :( Sorgligt alltså, men jag är tillbaka på besök snart...

Jobbet
 Rummet @ Calmeyersgate 6 aka. Kackerlackan
 Rummet, bild tagen från loftsängen
 Bus i hallen, Sannas & Annas verk

Anna & Sanna

Anna, jag saknar dig!
Min roomie, min loppa, min pooolare!