Freaky Friday

Idag fick jobbet en lite ovantad twist. Vi har salt ganska daligt pa sista tiden pga lite svarare listor osv..Sen kom den norske chefen och sa "ja, da loggar vi ut fran systemet". Vi brukar gora det om det kranglar men nu hade jag inte markt natt...
Sen borjade han snacka om hur daligt vi salde och att vi inte borde klaga sa mycket pa listorna nar vi har det sa bra osv osv..Trodde han va riiktigt arg ett tag. "Jaha men har ni nagra forlslag da?!" Ja kanske fa lite battre listor sa nan..Men efter nan minut sa han "Jag tycker vi ska dricka!" ...Ehh okej?? :P
Sa vi hangde efter honom, och champagneflaskor borjade korkas upp :D Tog pause i ca 1 och en halv timme och drack champagne och hade de trevligt. Sen nar det var en timme kvar av arbetsdagen sa skulle vi ringa igen..Vi ar val typ 25 pers pa jobbet och det hade gatt at typ 20 flaskor, sa man var val lite lullig :P Men jag salde enda, haha!
Nu e klockan 1730, ska pa julbord kl 21 pa Keane's Bar, najs me julstamning :)
Sa vi far se vad for skandaler det snackas om imrg =)

Och GRATTIS MAMMA till jobbet!! jag blev saaa glad nar jag fick smset, var tvungen att sluta ringa ett tag for jag var helt gratfardig, perfekt att fa jobb dagen efter din fodelsedag ocksa :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, tänk om det vore så väl att man fick dricka på jobbet! Haha, ni verkar ha en härlig chef iaf ;) Nu kommer Sanna snart hem, och då åker Åsa bort.. Ska det bli kul att komma hem? Har du börjat handla julklappar än? Puss!

2006-12-08 @ 18:42:35
Postat av: Jonna

Hej sanni! sitter här med din lilla vovve, han är ju så söt. Han hälsar ;) skickar iväg ettt mail till dig imorn, för nu ska jag sova. Pusspuss

2006-12-10 @ 01:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback