Las Palmas, IKEA & Puerto Rico

Varit en handelserik helg, verkligen!
Fredag:
Slutade 16, och vid 18 tiden hyrde jag och fyra tjejer en bil och stack till Las Palmas for att shoppa lite :) Var dar vid 19 och affarerna stangde 21, det blev valdigt stressigt.. Hittade en shoppinggata dar bland annat Zara, Mango, Stradivarius och El Corte Ingles lag. Men vart fanns H&M??
I Las Palmas fanns det inte lika manga turister som vi ar vana vid, och engelska talades inte sa mycket, men vi luskade ut att H&M fanns pa triana, sa kastade oss i en taxi och fick iallafall en halvtimme pa H&M. Sen stack vi tillbaka till El Corte Ingles dar jag inhandlade lite MAC-smink :)
Korde sjalvklart fel nar vi skulle hem sa vi irrade omkring lite i Las Palmas innan vi till slut kom ut pa motorvagen igen. Och pa kvallen var det partaj, som vanligt :P
Lordag:
Vi hade bilen ett dygn, sa 13.30 korde vi till IKEA som ligger nastan vid Las Palmas. Kopte antligen ett tacke, typ dun, for 17 euro =) Sen blev det lite doftlljus, koksgrejer, kudde och djungelvral fran mataffaren. Fanns mer som jag ville handla med var lite bakis sa kande mig inte sa sugen pa sa mkt.
Men, at iallafall mina efterlangtade kottbullar i resturangen!
Och pa kvallen var det partaj, som vanligt :P
Jag och Carro hangde med nagra svenska killar till Puerto Rico vid 5 tiden, men de bodde tydligen i Alguinegin, vilket e ganska nara Puerto Rico. De hade bara varit har tva dagar sa de hade inte sa mkt koll. Sa vi trodde ett tag att taxichaffisen inte skulle hitta, men de fixa sig :)
Sondag:
Var hemma vid 13.30, har slappat och sovit lite..Hyrde film, Collateral, den visste jag ju var bra. Ska snart ut och kaka lite. Verkar som manga ska ut idag, men vet inte om jag pallar?! Jultema pa Scandic, det e ju trevligt.
Jossan och Sofia! Jag har oppnat tredje luckan i chokladkalendern nu, har hittat tva lappar :) Ska bli spannande pa julafton nar jag far pussla ihop allt!

Kommentarer
Postat av: jossan

det är nästan så man längtar tillbaka, lite..
vilken rolig shoppingrunda tjejen! :)
hoppas du hittade några heta kläder.

ja nu är det ju bara 19 dagar kvar.. SPÄNNANDE va? ,)
miss you.

2006-12-05 @ 20:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback