Sista dagen pa jobbet

Igar kranglade systemet pa jobbet, sa fick rast i tva timmar... Fick till slut ga hem, sa slutade en halv 8 istallet for 8. Soft dag!
Idag julstadade vi pa jobbet, sen fick vi ga hem redan kvart i 4, for systemet funkade fortfarande inte. Perfekt att sluta tidigt sista dagen innan semestern :) plus att jag mar daligt...Typ asont i halsen igen. Men har enda tankt festa idag, for det e ju sista chansen innan jag aker till Sverige :)
Har dratt igang en jultavling pa jobbet, vi kan vinna en dvd eller en mikrovagsugn =) men tavlingen fortsatter efter jul eftersom vi inte kunnat salja flera timmar.
Pallar inte skriva mer, men ja.. Ska bli trevligt att fira jul i Sverige :)
Hasta Luego!

Kommentarer
Postat av: Anonym

And you're gone again! Usch. Kändes så tomt imorse när jag vaknade för då hade du redan lyft från Kastrup visste jag. Förlåt om jag nästan somnade i luren igår. Så trött och insåg idag att jag knappt minns det sista... Inte meningen alls. Nu ska jag sätta fart med städandet inför nyår. Päls bort! Nemo uppskattar inte sitt tält lika mycket som vi hoppats. De hälsar till dig båda två! Och jag sänder över en mijon kramar!

2006-12-30 @ 12:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback