Gran Canaria!

Heej, nu sitter jag pa ett gay-internet-café i Maspalomas. Ska snart tillbaka till dar jag bor och fixa till mig lite. Ska traffa de andra som ska borja jobba pa Hard Rock Cafe sen ikvall.

Jag och Mathilda bor hos en som heter José, vi hyr ett sovrum sa vi delar badrum och kok med andra. Det ar billigt men det ar langt ifram stranden och jobbet sa vi ska leta upp nagot billigare!
Vi bodde pa Nilo forsta natten men det va asskabbigt, horor och knarkare som trivs dar.
En stor svart man, Ben, oppnade rummet till oss.
Minirum utan aircondition, luktade ackligt, minidusch och ett badrumskap jag inte ville oppna. Plus att de verkade vilja lura oss pa pengar.
Har blivit erbjuden andra jobb, promotare pa Anfi o grejs, kanske kollar upp de sen. Kommer nog hem till jul, vill nog inte stanna langre.

Skriver mer annan dag, har massor att skriva!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Sanna Banana! Vi pratade om dig förut och att Kimmy vill att du kommmer till jul. Vi saknar vår lillasyster! Låter vettigt att lämna Nilo. Allt här är som vanligt, och kommer vara när du kommer hem så passa på att njuta av din tid där och ha kul. Sen kan du komma tillbaka och simma i ankdammen Hbg med alla andra... Älskar dig! PUSS!

2006-10-07 @ 18:23:47
Postat av: Andrea

Alltså du missade Danny i fredags, han var överägsen och underbar! Se klippet på tv4.se! T o m Kimmy höll med mig denna gång. Det säger en del... Läs Maries kommentar i min blogg angående Anfi. Sen gör du självklart vad du själv känner. Vill inte försöka påverka dig. Djävulen bär Prada kommer den 20/10 på bio, den ville jag ju sett med dig! Attans. Nu ska vi köpa godis. Kimmy är bakis som ett ägg. :)

2006-10-08 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback