Jobb, party, sol och shopping!

Veckan har gatt sa javla fort, men det e ju skont med helg :) dagarna gar fort, forst e man kanske pa stranden i en timme eller tva, och nar man jobbar till atta sa blir det kanske en film. I onsdags festade vi, men det blev lugnt, var hemma halv tre. Kopte med mig en kycklingkebab hem!
Jobbet gar bra, saljer sapass bra att jag garanterat far 9 euro i timmen, och en del provision blir det ocksa.

Igar gick jag och tjejerna bort till Yumbo, massa butiker och massa resturanger. Jag var pa jakt efter en vaska och jag hittade en for 45 euro som jag gilla...Men jag lyckades pruta ner den till 20 euro! YEAH!
Ikvall blir det partaj, men klockan e bara kvart i atta nu. Sa tankte att jag hinner med att va pa inernet en stund. Har VIP-kort pa tva stallen hittils, 2 gratisdrinkar pa ena stallet, och Free bar pa andra :D

I helgen blir de val mer party imrg skulle jag tro, snackade med norska folket pa kontoret och de forsokte fa ihop ett strandparty.
Fyller ar om en mandag, 17 november. Glom inte de :)

Skicka garna en halsning:

Sanna Jonsson
Avenida de Galdar 19
Playa del Ingles
San Bertolome de Tirajana
35100 Las Palmas

Tror det e ratt?! Fast man behover val skriva España eller Gran Canaria antar jag?
Yeye de fixar sig,

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback