Lill-lordagsparty

Igar var det party, roligt som alltid :) Blev det vanliga, forst nan Bacardi Breezer hemma sen ner till Plaza och Scandic osv.
Det regnade tydligen igar, men det hade jag inte markt, sa nar jag gick ut pa altanen barfota sa halkade jag pa det hala, blota golvet. Sa helt plotsligt lag jag dar. Min vita kjol blev lite smutsig men inte sa det storde, lite blot pa ryggen och i haret. Nu var det andra handen som fick stryk. Forst amputerar jag nastan langfingret pa hogra handen, sen far jag ont i den vanstra handen. Men det kanns battre idag :)

Alla gar och far halsfluss och feber..Jag har haft tur, var bara forkyld for nan vecka sen.
Idag e jag lite trott men det e ju for att jag inte var hemma forran 6 imorse.

Mina pengar e sa gott som slut. Hade bara 3 euro kvar totalt idag, men sen fick jag 10 euro som jag lanat ut till nagra kompisar. Sa ikvall blir det kina-buffé, all you can eat!
Imorgon far jag min lon fran min vecka jag jobbade i Sverige i september. Sen far jag lon fran detta jobbet pa tisdag, sa jag har sa det racker :)

Det e kul att lasa kommentarer, blir jatteglad nar ni ar sa gulliga! Saknar er sotnosar


Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad du glad över en regnuskur, här varnar de för storm. Löven är gula, det duggregnar och temperaturen visar 13,8. Nåja, kallare har vi haft men ändånnnn. Nåja, ikväll är det medium och nu ska jag steka hamburgare till mig själv i min ensamhet. Kimpa ser HIF hos en kompis. Nej vet du vad, jag testar och slår dig en pingla. Det gör jag! Kram!

2006-10-26 @ 18:27:38
Postat av: Andrea

Jag kom ju på att du jobbade när jag ringt. Sorry. Är i Kungälv över helgen, Kimmy och katterna hemma och softar. Ikväll ska jag på tjejförfest och sen ut och festa. Skoj. Ska fixa håret med din våffeltång, blev assnyggt sista jag gjorde den frisyren. TACK för lånat! Det regnar och här finns knappt några löv kvar sedan stormen. Sådär ja, nu slipper du längta hem.

2006-10-28 @ 15:07:41
Postat av: Andrea

Ah, riktigt schyssta stavfel i min kommentar. Låter som jag är tolv. Glömde skriva kram också. sååå... KRAAAAM!

2006-10-28 @ 15:08:38
Postat av: Åslög

Heey Blondie! Vad glad jag blev när du var inne på Msn igår, men trist att din tid tog slut och du bara försvann. Men det låter som du har roligt där nere i värmen iallafall, bra att ni har hittat ett boende som funkar nu. Lite tomt är det efter dig, som jag sa igår så tänkte jag ringa dig när jag inte hade något att göra, men jag fick tänka två gånger, haha. Nu ska jag spara din blogg i "favoriter" på datorn och kolla så ofta jag kan. Glöm inte bort att blogga bara, det är skitkul att läsa vad du har för dig! Ha det superbra tösen. Pussar från Åsa!

2006-10-28 @ 15:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback