Mission accomplished

ANTLIGEN lyckades jag och Mathilda flytta till lagenheten vi ville bo i! Inatt skedde det, den fruktade rymningen fran José.
Efter att vi jobbat var forsta dag pa Atlas akte vi hem till El Tablero, at, sen packade vi vara vaskor lite diskret. Sedan vantade vi pa att José och Mauritzo (en annan inneboende) skulle ga och lagga sig.
Kvart i tolv gick vi till slut ut ur rummet for att smyga forbi de andras sovrum.
Sjalvklart fick vi bada varldens skrattattack precis nar vi lamnade rummet och trodde de va kort..Men efter att ha gatt igenom korridoren och nerfor alla trappor sa hade fortfarande ingen kommit efter oss :D jag klantade mig lite i trappan, det va sa tungt att bara 20-kilos vaskan sa lite vasnades jag.
Val ute ur lagenheten skyndade vi oss bort till Taxistationen och tog taxi ner till vart nya place!

Sa nu bor vi i ett litet hus med tre lagenheter. Langst ner bor jag, Mathilda och Andreas. I huset bor ocksa chefen Andreas, Hakan, Jossan och Sofia...Gott!
Igar var forsta dagen jag ens sag stranden dagtid. Har haft fullt upp sa har inte haft tid. Men den e supernajs! Sag ocksa Maspalomasoknen, ligger brevid stranden. Skitgrym.
Det sjuka e att det e svart att hitta till stranden..Har gatt vilse flera ganger.. Bor i Playa del Ingles och kan inte ens hitta stranden?!? haha, men det e faktiskt jattestort har.


Har bor vi nu, lagenheten med glasdorr :) Chefen brevid, innanfor dorren ar en trappa till andra vaningen.

Fick utbildningen pa jobbet igar och borjade ringa idag. Saljer Melatonin och Glucosamin, kanns bra! Sa himla mycket lattare an att salja for Bredbandsbolaget..
Kanns skumt att sitta och prata med svenskar i telefon i flera timmar, och sen gar man ut fram kontoret och e pa Gran Canaria, men det e skoj :)

Kommentarer
Postat av: Bror (namnsdag 5/10 du vet) Kimmy

Haha låter som värsta escapen =) Skönt du hittat bättre boende nu. Vi saknar dig här hemma

/kram

2006-10-12 @ 08:03:09
Postat av: Andrea

Bara Vara igår, saknade dig gumman. Har du något spanskt nummer eller? Vill prata med dig syster! PUSS! (Nemo och Noelle hälsar att de depp-äter nu för du är iväg...)

2006-10-15 @ 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback