Ordning & reda

Nu kanns det som att jag kommit till ratta. Borjat jobba, bor som jag vill, hittar nagorlunda i omradet :P

I onsdags va vi forst pa stranden innan jobbet, sen jobbar vi ju 14-20. Efter de var det partaj :D
Va pa Den glade viking/ Zig Zag, bra stalle. Dagen efter va de slappedag, sov lange, jobbade, sen sag vi pa Bad Santa, alla 7 i huset i var lagenhet pa bottenplan. Andy har med sig playstation2 sa vi kan spela och se film :)
Va forkyld mesta dela av veckan men nu kanns det battre. Partajade fredag och lordag ocksa. Igar ville de andra festa men jag sov bara tre timmar natten till sondag sa jag kande att jag behovde ta de lugnt.
Sa nu sitter jag har, ska snart ga bort till ett kopcenter som ligger 5 min fran lagenheten.
Far se om de blir party ikvall istallet! Finns en barrunda jag vill ga pa, kostar 15 euro o sa far man massa gratis shots och fritt intrade m.m.

ska skriva ner min address har, men glomde lappen dar jag skrivit den. Kan den hyffsat men vill va saker!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Tss... Glade Viking och ZigZag. Samma ställen som jag och din bror hängde på för 7 år sedan. Coolt. Miss you love!

2006-10-16 @ 21:30:01
Postat av: Andrea

Skickar över en kram! PUSS!

2006-10-18 @ 21:02:18
Postat av: Andrea

SKRIV, MAN SAKNAR EN BANANA!!!

2006-10-20 @ 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback