April

Jag vet att jag är kass på att uppdatera bloggen, ska försöka skriva oftare. Men nu har man ju glömt hälften som hänt!
Var på en intervju i måndes, får veta inom en vecka om jag får jobbet.. Skulle innebära lite flytt igen men det gör ingenting :) Fick ett annat jobb som jag påbörjade utbildning, men kände att jag inte ville ha de, så tackade nej.
Och jag har bytt ut mina extensions och färgat lite, har brunt med blont...typ :P Men kommer nog återgå till blond vid nästa tillfälle, fast jag vet att jag tröttnar på de också...Hur ska man se ut?!
Har inte börjat träna, tänkte göra de.. Men om jag nu skulle få de jobbet som jag sökt, så måste jag ändå frysa kortet igen, så jag väntar tills jag fått besked. Tränar ju på SATS här i Helsingborg, gillar de stället, men sen ska man ta sig dit också ;)
Imorgon fyller Sabina år! Ska firas. Verkar som vi kommer festa i Helsingör? Får se, får se :)

Kommentarer
Postat av: sabina

aw, min födelsedag fick va med i din blogg :D ska bli kul imorgon! :D puss

2007-04-04 @ 17:48:51
Postat av: Andrea

Blev så glad av den lilla stunden du var här! Du är ju världens bästa av alla Sannisar jag vet! Puss på dig!

2007-04-09 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback