Ny bil!

Mamma och pappa säger att det ska till Rycketofta och köpa blommor..Jaja, hejdå säger jag..
När de kommer hem kallar pappa på mig från datorn och går in på bytbil.se och visar en BMW.
-Vad tycker du om den?
-Ja, den e ju snygg.
-Bra, för vi har precis köpt den.

Woho! De sa att de skulle till Rycketofta enbart för att jag inte skulle vilja följa med.
Så nu bytar vi lilla oranga Fiestan med noll fart i till en svart BMW med mycket mer krut :D Jag har klagat sen vi skaffade Forden, för jag saknar vår förra BMW, och pappa har inte heller varit nöjd. Så på fredag har vi den! Lägger in bild på den här.

 

Nästa vecka ska ma och pa till Benidorm igen. Skönt för dom ju, inte alls avundsjuk ;) Men jag får nöja mig med att ha huset för mig själv.
Annars då? Dyker inget jättekul upp så åker jag till Mallorca i sommar. Det lutar åt det. Men får se!

Kommentarer
Postat av: Andrea

När kommer du? Imorrn? Luke is soon on air in US. /Jag-blir-orolig-för-dig-om-du-ska-hänga-i-Båstad-hela-sommaren-där-vi-inte-kan-hämta-dig-om-någon-är-dum-fast-jag-inte-är-din-mamma-bara-storasyster-inte-ens-det-men-du-fattar-hur-jag-menar-vi-älskar-ju-dig!

2007-04-30 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback