En vecka kvar i Sverige.

Sådärja, nu var jag klar med jobbet, en vecka tidigare än förväntat. Vi förstod det när vi började jobba att vi skulle bli klara tidigare, vi hade bra tempo och insåg att vi skulle ringa klart iaf nån dag tidigare. Känns skönt att inte jobba nästa vecka, nu kommer jag hinna träffa kompisar mer och längre, inte så stressat som jag trodde.
Det var inte alls så hemskt att jobba jag som trodde, hade sån negativ inställning till det att det bara kunde bli bättre ;) I slutet på september kommer lönen, förhoppningsvis har jag ett annat jobb då, som jag trivs med.

Igår träffade jag Åsa, vi åkte in till stan och tog en drink i Norra hamnen. Mysigt! En filt om sig, sippandes på en Apple Martini, samtidigt som man tittar ut över båtarna och ser hur de skjuter upp fyrverkerier i Danmark :)

Om ungefär en vecka åker jag och Rebecka tillbaka till Gran Canaria. Nästa måndag åtta på kvällen lyfter vi från Kastrup, men sen måste vi sitta i Madrid hela natten och vänta på nästa plan som tar oss till vår kära ö.

Nu ska jag äta lite, sen ska jag hämta Sabina på Ängelholms flygplats.
Hasta Luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback