Jobb. Ny Frisyr. Snowboarding?!

Back 2 work idag. Ringer för Spero spel nu i tre veckor, kändes bättre än jag väntat mig! När jag går upp typ 6 på morgonen och vet att jag ska sitta där och ringa 0800-1645..Då e jag nästan gråtfärdig! Min Ipod räddar mig från att deppa ihop totalt när jag åker tåget in till stan halv åtta på morgonen. Lyssnar på musik och drömmer mig bort. Jobbet är OK egentligen, men all upprepning... Usch.. Jag får bita ihop, om tre veckor åker jag...
 "Hejsan Sanna heter jag och jag ringer ifrån Spero Spel, stämmer det att ****** är lotteriansvarig..?"

Tog ut mina extensions idag, har ju tänkt sätta i nya fina den 20'e så att jag känner mig tipptopp på GC + då vet jag att jag kan ha dom i ca 6 månader. Men efter att jag tagit ut allt löshår ville jag klippa mig, har ju inte klippt mitt riktiga hår på över ett år. Så nu passade jag på att klippa mig axelkort. Tänkte att om jag inte gillar det så ska jag ända ha långt hår snart igen. Fast nu är jag tveksam. Skulle va skönt att ha det såhär kort och lättskött..Ska fundera på det i en vecka. Sätter jag i nytt hår så blir det inget mörkt denna gången iaf, bara blont i olika nyanser.

Haha! De senaste dagarna har jag varit så sjukt sugen på att åka snowboard.. Har inte åkt på hmm, 6 år?!?!
Väljer alltid solsemester före skidsemester men nu har jag inte sett snö på rätt länge. Och visst, älskar värmen och kommer alltid föredra det, men skulle vara nice att ha snö nån vecka om året bara.
Det vore det bästa - Bo nånstans varmt, men åka på skidsemester två gånger om året :) Ska försöka komma hem från GC nån vecka i jul, damma av min bräda i förrådet.
Jonna, ska vi dra till Vallåsen nån dag i slutet på december? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback