Bara nagra dagar kvar..

Aker snart tillbaka till Sverige, ska bli skont att komma hem men kommer sakna mycket!
Hoppas jag och Anna hittar lagenhet i Helsingborg for da kommer jag nog stanna i Sverige till hosten tror jag.
Har slutat jobba nu, skont att kunna sova en hel natt :) Far se om jag festar idag eller/och imorgon..Och kanske mandag. Jag var ute i lordags, forsta gangen pa en manad! Men det var en lyckad utekvall :)
Oh va jag kommer sakna denna on, man vet aldrig om man aker tillbaka.. Kanske ska ta o gifta mig med en canario? =) haha! Nejda..
Snart e det jul, woho! ska bli himla mysigt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Yay, jag blir glad hur länge du än stannar :) Ring nästa vecka när du kommit hem så kan vi bestämma mer. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback