December

Wow, kan inte fatta att det ar december.. Saknar julkanslan! Forra aret akte jag harifran den 23 december, detta aret den 19..Hoppas det ar sno da sa att man kan fa lite christmasspirit. Vet inte alls vad jag ska gora nasta ar, vill saklart fortfarande plugga i USA men a andra sidan vill jag bo dar sen, for resten av mitt liv, sa jag kanske borde passa pa att aka till massa andra stallen nu?
Vill egentligen bara bo i Sverige om jag kan fa en lagenhet, Anna vill flytta ner till mig. Ska leta stor etta/tvaa nar jag kommer hem.
Santiago (chefen pa Point) vill att jag o Anna ska komma tillbaka o jobba dar hela varen, men jag vill gora natt nytt! Nagra forslag?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har ett skitbra förslag: kom hem till Helsingborg och bo här foreverandever :) saknar dig.

Postat av: ullis

Flytta upp till stockholm o lev sex and the city-liv med mej o emelie ;)) Vi måste träffas nu när du kommer hem till sverige.. vill höra allt om din höst!!

2007-12-05 @ 23:14:37
URL: http://ullansblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Fy tusan vad du är dålig på att uppdatera :P Jag och Sabina pratade lite om att ha en glögg-fika när du har kommit hem, före julafton. Typ 22:a eller nåt sånt? Yay, snart kommer du hem. Men nej, ingen snö. Lär inte bli nån på ett tag heller. Sorry..

2007-12-14 @ 08:27:49
URL: http://ausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback