Slutet pa annu en sasong..

Ohh va jobbigt det e att aka harifran.. Alskar verkligen detta stallet men jag vill samtidigt hitta pa natt nytt! Jag vet att jag kommer aka tillbaka hit nagon gang, fast kanske bara pa semester da.
Igar var sista utekvallen, hela ganget. Vi gick till de vanliga stallena: Zigzags, Scandic, Chinawhite, Chic och The Point. Jag och Anna hade kopt choklad till var chef Santiago och till vakten Mendoza. Kommer sakna dom sa mkt! Santiago hade brant tva skivor till mig, en med house och en med reggaeton :) Vi ska ga ner dit inatt igen och saga hejda pa riktigt. Nu pa dagen maste jag till lite andra stallen och saga hejda till folk, sen ska lagenheten stadas. usch. De andra tjejerna flyger till Arlanda vid 14-tiden och jag vid 1630, men vi aker till flygplatsen samtidigt enda, sa far jag val lasa tidningar eller natt medans jag vantar pa min incheckning..
Sen hamtar oxinvitamin mig pa Kastrup imrg vid 2230, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback