Las Palmas & Heaven

Nu mar jag battre och har fatt lon! Me har fortf inte sa mycket pengar att spendera, men jag behover inte snala langre :P
Akte till Las Palmas i fredags eftersom det skulle va Carneval dar. Den kom inte just pa fredagen for det haller pa i flera veckor, men dar var upptraden och tivoli, sa det va mysigt :) Carnevalen kommer ner till Playa del Ingles ocksa i borjan pa mars, sa kan se den da.
Men jag kanner att det e dags att aka till Sverige snart, e trott pa jobbet. Och jag vet att det e de basta jobbet man kan hitta har nere, sa jag vill inte ta ett annat jobb. Tiderna och pengara e bra pa Atlas, och sjalvklart folket! Sa jag aker med storsta sannolikhet hem i mitten pa mars. Jobbar pa Atlas hela februari sa att jag har rad att fixa haret osv nar jag kommer till Sverige. Men ska ha semester i tva veckor har innan jag aker hem.
Igar festade vi som vanligt pa Scandic, sen vid tre drog jag och Ulrica vidare till Yumbo for att ga pa Heaven, en gay-nattklubb. Vi visste inte om vi skulle komma in eftersom de inte sa garna vill ha tjejer dar, men vi kom in och slapp tillomed betala intradet (20E). Skont vi slapp betala for det var inte sa kul, mest spanska bogar :P och jag hade ont i fotterna.
Ikvall ska vi kaka kina-buffe, sen ga och se om vi kan hyra andra sasongen av Lost! Tog for lang tid att ladda ner..
Men ja, ses kanske mitten pa mars da! Blir nastan gratfardig ibland nar jag tanker pa att jag faktiskt ska flytta harifran, men det e manga andra som ocksa aker.. Det maste ta slut nangang. Drar till natt nytt stalle :)

Kommentarer
Postat av: Catrin

HEJ!! vad kul att du kommer hem, det börjar bli lite tomt efetr dig sen är det en plats som står tom på min middag när jag fyller år :( Men men det får vi ta igen i mars!! =) Men den 16:e mars åker jag till Frankrike för 10 dagars skidor men vi hinner förhoppningsvis träffas innan eller i alla fall efter!! Du måste meddela mig om du hör ngt från Gina Trico.
Ha det bra!!

2007-02-06 @ 11:56:11
Postat av: Bror K

Vi saknar dig, skönt du snart kommer hem!
Har beställt en Nintendo Wii i dagarna så vi kan ha lite spelkväll och filmkväll och seriekväll när du kommer hem...

kram

2007-02-07 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback