San Valentin

I onsdes var det alla hjartans dag sa efter jobbet gick jag, Mona och Rebecka och kakade pa en resturang nere vid stranden :) Alla at lasagne, skitgott!
Efter de gick vi till Ulrica och forfestade lite, sen drog vi vidare till Scandic, Chinawhite och Chic.
Pa vagen hem, vid 5, gick jag och Rebecka forbi en videobutik. En san som man kan hyra film pa dygnet runt i speciella automater om man har medlemskort. Nagon hade glomt dorren oppen sa vi passade pa att ta med var egen Valentine hem. Superman! Vi slapade hem den hoga reklam-pappgubben.
Sa nu star han sa fint i var lagenhet :)
Nu ska jag bara jobba tva veckor till pa Atlas. Slutar den 2 mars, sen har jag semester till den 19, da jag aker till regniga Sverige. Hoppas pa en tidig var i Sverige!

Kommentarer
Postat av: sabina

haha, men sanna! :P fan va coolt! :D mkt snygg inredningsdetalj kan jag tänka mig! ;P puss!

2007-02-17 @ 02:03:45
Postat av: alma

bah! låter som om ngn inspirerats av alma-fylla? :P Det lät som en fräck idé - ha en egen superman därhemma :D

2007-02-20 @ 01:46:23
Postat av: Åsa-som-saknar-Sanna-jättemycket

Fan vad coolt med en egen Superman! Men bara så du vet, du kommer inte hem till ett regnigt Sverige, utan ett snöigt!! Idag kom värsta snöstormen och om vi känner Sverige rätt så lär det ju snöa till april.. Ångra dig inte nu bara om att komma hem, nu när vi bor så supernära varandra, haha ;) Puss & Kram!

2007-02-21 @ 18:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback