Sista veckan pa Atlas

Tiden gar fort nar man har roligt.. Snart ska jag till Sverige, laskigt..
MEN! En glad nyhet. Vi far stanna i lagenheten!
Andreas ringde Nona, spanjorskan som e var hyresvard, och berattade att vi blivit polisanmalda av grannen osv..Och hon sa ungefar "Jag skiter val i den fi***n". Mohahaha!
Tydligen gillar Nona och grannen inte varandra och grannen brukar klaga pa allt, gillar inte oss skandalosa utlanningar. Sa nu far vi iaf stanna :)
Fast OM jag ska tillbaka till Gran Canaria, sa vill jag helst bo i en bungalow, det e val 75% chans att jag stannar i Sverige, 25 % att jag aker tillbaka hit.
Ikvall blir de partaj, jag och Mona (norsk tjej pa jobbet om jag inte skrivit de innan) ska laga mat och dricka lite jagermaister/battery, sen kanske vidare till en forfest, sen ut Plaza/Kasbah. Kanske nanannanstans, vi forsoker att variera oss :P

Kommentarer
Postat av: Catrin

Du kommer ju att vara törtig hela tiden när du kommer hem!! =) och n´är du kommer hem får du minnsan se till att hålla dig borta från polisen!! =) hahaha vad busig du låter när du skriver... Puss

2007-02-28 @ 14:28:38
Postat av: Jocke Gran Canaria BarSchool!

Tjaa sötnos! Hur har ni det där nere i varma GC? San Fernando och allt. Såg att du skrivit på msn men hade missat det.. .kom preics hem. vart ute och träffat lite kompisar!
Du får höra av dig så fort du kan!
Miss Yaa!
Hälsa rummskompisen!
Pusspuss//J

2007-02-28 @ 14:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback