Soluppgang & polisanmalning

Helgen har varithandelserik, synd att den e over sa snabbt. Som vanligt!
Festade i fredes, sov bara tre timmar sen stack vi till Anfi och solade i ca tre timmar. Brande mig.
Sen hade jag, Rebecka, Mathilda och Mona taco-kvall/forfest, drog ut och festa sen. Typ de vanliga stallena, men sen gick jag och Mona till Nikki Beach och var dar tills de stangde 7. Nar vi kom ut hade de borjat ljusna sa vi gick till stranden och kollade pa soluppgangen :) Hemma vid 9 men kunde inte sova sa jag satte pa en film och lyckades sova i en timme iaf. 4 timmars somn pa en helg kanns faktiskt lite for lite.
Lite trist som hant ar att grannen har polisanmalt oss, hon har gaddat ihop sig med nagra andra karringar pa omradet, de tycker vi vasnas for mycket nar vi fofestar och nar vi kommer hem efter festandet pa morgonen. Sa vi kanske blir vrakta, men Andreas (chefen) ska snacka med var hyresvard,eftersom det e upp till henne om vi far stanna. Och eftersom jag aker till Sverige om tre veckor sa ska vi anvanda det som anledning att fa bo kvar,att vi blir en mindre. Grannen har tydligen fatt for sig att JAG ar den som vasnas mest ocksa?!?! Puta!
Annars e allt kanon! En vecka kvar pa jobbet, sen tva veckors semester :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sanna då! "Puta! - Tvätta munnen! :P

2007-02-25 @ 21:37:45
Postat av: Åsa

Haha, Sanna väsnas meeeest!! Puss :)

2007-02-26 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback