From Flab to Fab

Yes, har startat dieten. Kanns inte sa annorlunda, ater fortfarande gott - Men nyttigt! Och har slutat sma-ata. Pa mandag ska vi borja trana, ett tjejgang fran kontoret. Pa gymmet som ligger typ 20 meter fran dar jag bor, haha precis over gatan! Sa man akn inte skylla pa att man inte orkar ta sig dit iallafall.. Men det blir iallafall Pilates mandagar och onsdagar, och Spinning tisdagar och torsdagar. Vi tranar efter jobbet vid halv nio eller nio-tiden. Hur fan ska jag klara av spinning?! Hatar det! Men man kanske kan lara sig gilla det. Min Ipod e fortfarande i strejk.. jobbigt. Funderar over vad det kan va for problem. Grater floder inombords. I helgen var det party! Men bara pa fredagen for min del, var sjukt bakfull pa lordagen sa stannade hemma och sag Hipp hipp :) fast jag var med pa forfesten, vilket var ganska oundvikligt da typ 10 pers fran kontoret dok upp hemma hos oss. Andreas, chefen, fyllde 28 pa sondagen sa pa kvallen gick vi ut och at. han ville ata sushi sa vi gick till en japansk resturang. Han var den enda som at sushi men jag smakade lite. Skum smak. Jag haller mig till kyckling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på
GratisGenerationen. och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-01-08 @ 23:50:36
Postat av: Andrea

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få vara älskad av mig och min sambo resten av våra liv, och det är helt Gratis!

Det enda du behöver göra är att vara världens bästa Sanna som du redan är så lovar vi att du alltid har en plats i våra hjärtan.

Det funkar verkligen, Vi lovar!

Vi önskar dig Lycka till!

Mvh
Andrea och Kimmy

2007-01-10 @ 20:55:44
Postat av: Catrin

Hej stumpan!! Det låter verkligen bra att du har börjat träna, det är kul! Och du spinning är rätt roligt om man har en bra tränare och där är bra musik men ta inte i så du dör varje gång för då bygger du rumpa och lår, du vill väl förbränna?? Jag brukar ta i lagom men inte jättetungt för man vill ju inte ha en jättebak... =)
Jag är imponerad att du smakade sushi, det hade inte jag vågat. Jag har provat vegitarisk-sushi men det äter jag inte igen om jag säger så... =)
Mne träna nu och fest lite till medans du kan! Här hemma regnar det mest och är otroligt tråkigt..
Puss och kram till dig gumman! /Catrin

2007-01-11 @ 07:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback