Ipod-problem & bantning

Borjade jobba idag, kanns helt okej. Tiden gar sa fort, kan inte fatta att jag ens varit i Sverige for ett par dagar sen?!
Gick till Las Olas innan jobbet, ett lagenhetshotell. Vi gar dit och solar och lanar poolen lite :)
Ska bli brun nu!
Och smal. Har namligen startat en diet idag, jag och Rebecka. Nu javlar ska sprit-kilona bort! Har val inte atit sa nyttigt pa sista tiden heller, eller motionerat. Men har handlat nyttig mat idag och ska borja ata soppa ofta. nyttig soppa. Ska forsoka promenera mycket ocksa.
En tragedi har intraffat. Min Ipod har dott! Eller om den e stendod vet jag inte...Men den vagrar laddas, har provat med min reseladdare och via datorn..Han vill inte. Ska forsoka lasa mig till nan fakta pa internet sa att han kan tillfriskna, annars far jag ga till nan butik..
Nan som vet hur jag ska gora?!


Kommentarer
Postat av: catharina

haj sanna.. ja har läst^^ d låter som du har d toppen igen där borta:) d har ja me^^ fast dejten har blivit uppskjuten igen.. nu är det på fredag:) hoppas d går vägen^^ d va kul å få prata me dig innan!:) hör av dig snart igen:) puss puss

2007-01-02 @ 23:10:07
Postat av: Catrin

hallå tösen!! Tycker en diet låter bra, lycka till!! men det är kanske lite jobbigt att promenera när det är så varmt!?!? men du klarar det säkert!!
Ipod problem är aldrig roliga, tycker det tar sådan tid att hitta problemen för jag tycker Ipod-manuallerna är krångliga men dge dig inte! har tyvärr inte ngt tips att ge för att jag är ingen hajare på det!! Ha det gött!! Puss puss stumpan

2007-01-03 @ 11:55:28
Postat av: Andrea

Fråga din dator-och-teknik-nördige bror såklart. Han kan allt som har med sånt att göra. RING OSS VETTJA! Saknar dig. Och stressa nu inte ihjäl dig över att du ska loosa massa kilo. Ta det lugnt och stilla. Festa lite mindre (eller lär dig dricka gin och tonic!), promenera, drick massa vatten och skicka snabba kolhydrater typ vitt bröd, potatis, pasta. Mer fullkorn. Jag kommer ner och slår dig om du börjar hetsa med någon sjuk pulver- eller banandiet. Det är ett hot! Fast om Sanna Banana börjar äta mer bananer, ja ha ha... Det vore ju lite tokroligt. Fast Kimmy har döpt om dig nu till Sanna Bandana. Så köp en sån, Bandana! Hetaste mode, i öststaterna typ. Saknar dig älsklings-sis! Miljoner pusses!!!

2007-01-03 @ 18:53:23
Postat av: Andrea

Ja, du ska såklart SKIPPA snabba kolhydrater, inte skicka. Vem fan skulle du skicka dem till? HA HA!

2007-01-03 @ 18:54:29
Postat av: Andrea

Tass mjau! Kommer du ihåg? Hittade ett mess från dig med de orden... Hihi. Miss you love!

2007-01-04 @ 20:40:50
Postat av: Andrea

MEN BLOGGA DÅ!!! Ja ja, jag vet att du sett one tree hill alltid typ, visste att du skulle reagerapå inlägget. Och självklart kan vi ha marathon med OTH när du kommer hem, men dåfår du fasen stanna i sverige och inte åka iväg till något dumt land!!! Luke är underbar, lite lik Danny... PUSS!

2007-01-08 @ 21:22:36
Postat av: Andrea

MEN BLOGGA DÅ!!! Ja ja, jag vet att du sett one tree hill alltid typ, visste att du skulle reagerapå inlägget. Och självklart kan vi ha marathon med OTH när du kommer hem, men dåfår du fasen stanna i sverige och inte åka iväg till något dumt land!!! Luke är underbar, lite lik Danny... PUSS!

2007-01-08 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback