Lost

Det regnar pa Gran Canaria, kanns konstigt. Man blir radd for regnet, vill inte ga utomhus. Fast det gor ingenting, for jag har enda varit sjuk. Men spanjorerna vet inte heller hur de ska reagera tror jag. jag sag en tant som hade en svart sopsack pa sig som skydd. Men det funkar ju ocksa :)
Var hos lakaren i fredags, tog en evighet innan jag fick komma in. Han skrev recept sa jag hamtade ut tva olika sorters brustabletter. "For your feever and the caughing, and the pain".

Eftersom det regna och man enda inte kunde va ute, sa var det fler an jag som holl sig inne hela helgen. Sa jag och ett gang sag pa Lost! Lost-maraton, helt underbart.
Har inte velat se serien innan, hatar att behova folja jattespannande serier och fa vanta en vecka..Men nu har vi sett hela sasong 1, ska fortsatta sen nar chefen laddat ner resten.

Har haft hemlangtan nu, har sagt saker som "jag hatar detta stallet, javla skit-o" ungefar. Men det beror nog pa att jag e pank och sjuk. Blir val battre snart. Vill inte hem till Sverige nar det e sant skitvader, och jag vill inte hem och ga arbetslos, trakigt. men de looooser sig.

Kommentarer
Postat av: Catrin

hej!! ja vi får hoppas att du bilr bättre snart, nu har du ju ingen mamma som tar hand om dig! men du verkar klara dig alldeles utmärkt!! Det verkar som om du har en snäll chef som laddar ner Lost till dig och har din musik på sin dator!!
Jag ska åka till Frankriek igen vecka 12 för att åka skidor i 10 dagar!! ska bli SÅ himmla roligt!
ha det gött!!
Puss och kram

2007-01-30 @ 11:27:31
Postat av: catharina

haj haj!

nu skriver ja:D haha datorn kommer ihåg mig, så ja behöver inte fylla i mitt namn;) usch så hemskt me plånboken (igen, för ja skrev det nyss till dig) det är nog en av mina största skräcker.. fast är väl inte så farligt nu? ja menar när det väl händer en är d väl nåt man överlever lixom... här hemma är allt grått å trist å ja mest ritar å sitter inne.. har gett upp lite om min bantning för har lite höstdepression samtidigt så ibland känns hela världen olidlig.. känns inte som ja borde föröska blanda in gå ner i vikt då med:P

nu ska ja gå å se lite på tv och rita lite:) sen ska jag nog ut imorron med bettina:) hon skrev till mig innan. så länge sen ja träffa henne. hoppas du mår bättre nu snart å att allt löser sig snabbt me korten å så!:) kramar catha

2007-02-02 @ 20:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback