Min planbok

Min planbok ar forsvunnen :( Nagon gang efter 4 lordagnatt forsvann den. Och neej, jag var inte sa packad men den ar hursomhelst forsvunnen. Pappa sparrade mitt svenska kort sondagmorgon och jag har precis varit pa Banco Popular och sparrat mitt spanska.
Hon kollade mitt kontoutdrag och det var iaf jag som anvande kortet sist, da 4 pa morgonen nar jag tog ut 30 euro.
Min rosa Guess-planbok fran Rodeo Drive. Sa mina bankkort e borta, korkort, halsokort, 30 euro, foton osv.. Far ett nytt bankkort, spanskt, inom tva veckor. Lagom till lonen. Far lana pengar av nagon salange..
Skulle kolla pa Bachira och Chic igar, stallena jag var pa efter 4, men de oppnar sa sent sa pallade inte. Men vad ar oddsen att den ar upphittad och inlamnad?!

Jaja, kommer iaf hem en vecka i april, da far jag fixa nytt kortkort, maste enda fixa nytt pass ocksa for det gar ut i juni. Sant har hander inte mig annars, va faaaaan :(
Men de loser sig. Idag ska vi iaf borja trana efter jobbet och DET ska bli kul! atminstonde nyttigt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, vad tråkigt med din plånbok, den som var så fin!! Fast se det positivt, den var ju ganska gammal och kanske lite sliten, dags att köpa en ny :) Synd på körkortet och det där dock, onödiga utgifter.. Det är säkert någon oduglig liten tattare som har sett att du tagit ut pengar och snott den. Vilken vecka i april kommer du hem, eller det vet du kanske inte? Då måste vi iallafall ses! Annars blir jag riktigt ledsen. Saknar min Sanna ju! Hoppas allt är bra annars! Här hemma var det varning 3-orkan igår! Jag jobbade dock så jag kände inte av något eftersom jag var inne hela dagen :) Idag är det lite bättre och på fredag ska det tydligen bli 0-gradigt. Undrar om våren någonsin kommer komma i år...? Ha det gött gumman! Puss & kram

2007-01-15 @ 16:18:42
Postat av: Andrea

NÄÄE, inte din rosa GUESS från RODEO DRIVE, fan det är ju som när Carries Manolo Blaniks blir stulna. FY FAN! Den är oersättlig ju!!! We gotta go to LA to get SannaBandana a new one! Skönt du bloggar i alla fall, saknar dina inlägg!!! När kommer du, till min födelsedag va? I cellofan? KRAMS!

2007-01-15 @ 18:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback