Slut pa semestern!

Tillbaka pa GC igen! kanns valdigt skont faktiskt.. Kande mig lite kluven nar jag stod pa kastrup tidigt pa lordagsmorgonen. Hade inte sovit pa hela natten och jag var trott och hungrig. Ville knappt stanna i Sverige och ville knappt aka till Gran Canaria. Visste inte vad jag ville??
Men nu kanns det bra :)
Traffade andra sasongare pa flygplatsen och satt pa samma rad som tva, sa jag slapp va ensam. Men det blev ju att man somna typ direkt och halvsov hela vagen.
Mathilda och jag mottes pa flygplatsen, fick vanta jattelange pa min vaska. Sen tog vi taxi hem, packade upp allt direkt. Rebecka, min nya rumskompis, fyllde ar. Sa senare akte vi till Las Palmas och at pa Tony Roma's. Saaaa gott! Ribs, yummy! Blev lite kvick shopping ocksa. En skitfin axelbandslos svart klanning fran Zara till nyarsafton :)
Pa vagen tillbaka till bilen markte vi att typ hela Las Palmas befolkning var ute. Forstod att nagot var pa vag att handa. Vid 23 var det en skitcool fyrverkerie-show! Aldrig sett natt liknande! De snalade verkligen inte, raketer som tackte halva himmlen! Kul att vi rakade va i Las Palmas just den kvallen :)
Nyarsafton blev ocksa trevlig :) at middag ute, sen gick vi till Wilhelm och festade dar tills det va dags att ga ner mot stranden tills tolvslaget. Hann inte hela vagen ner, fast sag fyrverkerier anda ju..tappade min champagneflaska. Fast dar va inte sa mycket kvar anda :P
Sen gick vi strandpromenaden lite, mot Plaza. Sa det blev att vi festa pa de vanliga stallena, haha! fast med typ dubbelt sa mycket folk. Scandic, ZigZag, Chinawhite..
Fast jag stack hem redan vid halv 5, hade sa ont i fotterna. Vill man va fin far man lida pin ;)
Da var Mathilda ocksa hemma tydligen, och jag och Andy satte oss och kolla pa tv, Live fran times square, New York, deras tolvslag :)


Mathilda, Andy och Jag - nyarsafton 06-07

Gott nytt ar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysig din nyårsafton lät! Hoppas du hade kul när du var hemma i Sverige.. Fick du något fint i julklapp? Btw, jag har en bilddagbok också, jag fick en digitalkamera av Andy i julklapp så nu kan jag uppdatera den "på riktigt", så där finns lite bilder från Frankrike och sådär. http://rockoholic.bilddagboken.se/ är adressen! Gott nytt år på dig vännen, du får gärna ringa när du vill :) Puss & Kram, Åsa

2007-01-01 @ 22:38:42
Postat av: Catrin

Hej!! Nu har jag hittat hit!! Det låter som om du har haft en riktigt trevlig nyår! Ungefär lika snurrig som vissa andras!! =) Vi hörs snrt igen! Puss och Kram Catrin

2007-01-02 @ 08:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback