Göteborg

Catharina frågade mig om jag ville följa med henne och hennes föräldrar ett par dagar och campa med husvagnen i Göteborg. Självklart ville jag det! Så vi åkte i onsdags och när vi kom dit fixades det med förtältet och allting sattes upp, sen promenerade jag och Catharina runt och klättrade på ett mindre berg :P
Spelade minigolf, vi var lika dåliga. Åt tacos på kvällen och somnade rätt tidigt. Jag och C sov på sängar ute i förtältet för det kan bli himla varmt där inne.
På torsdagen hade vi en heldag på Liseberg, alltid roligt :) Kållerado är nästan roligast..Och Balder är grym, pirrar i magen sjukt länge. Synd att det var Gothia Cup samtidigt, misstänker att där var extra mkt folk pga det.
Sen på fredagen gick vi runt i Göteborg och kollade i affärer, men jag var duktig och handlade ingenting! Hann även med att fika med en kille jag velat träffa väldigt länge.. :)
Catharina och hennes föräldrar åkte hem på lördagen men jag stannade kvar och mötte upp Mathilda, Andy och Håkan! Inte träffat dom på så länge. Så vi åkte hem till två andra vänner, L och J, J fyllde år så på kvällen var det fest. 10-15 pers i den lilla ettan :) Åkte in till Rockbaren senare och det va riktigt kul, massa trevliga människor. Var hemma vid halv 5 tiden, ganska trötta och mindre nyktra. Söndagen blev rätt slapp med pizza och film.
Nu är Rebecka här, min Gran Canaria rumskompis. Vi har fixat boende nu, ett lyxigt boende ;) Berättar mer om det en annan dag.


Gran Canaria. På väg till Chic 4 på morgonen. Snart e vi tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback