Slutet på Juli

Tiden går fort, känns som det var nyligen jag försökte knåpa ihop mitt Sverige-liv med jobb, lägenhet osv, för att sen boka flygbiljett till Islas Canarias...Och nu åker jag tillbaka om en månad! Har till 99% säkerhet en kanonfin, fräsch lägenhet centralt i Playa del Ingles, ska antagligen betala/reservera imrg.

I helgen var det Helsingborgsfestivalen, veckan innan dess var Rebecka här. På lördagen kom Mathilda hit och vi var på fest hos Sabina för att sen gå en runda på festivalen. Såg Andreas Johnson uppträda vid midnatt, gillar han mer och mer! We've got to make a move, take a chance, While the night is young .. När jag hörde det acapella, lyckorus.

Idag har jag träffat Jonna. Körde till väla med en Saab hon kör just nu, en automatare. Så jag fick köra för att testa, aldrig kört det innan. Skum känsla. Som att köra låtsasbil :P Köpte thaimat takeaway.. Några killar gick på vägen så Jonna saktade in sen tutade hon för att de skulle skynda sig. Då går ena killen fram och sparkar på bilen! Jävla idiot! Skulle kört på honom..
Såg på två filmer, sen när jag skulle hem så kom vi på att vi kunde låna en Porsche som Jonnas pojkvän har tillfälligt. Så vi turades om att köra, sååå häftigt! Ojoj va lätt man kör för fort i en sån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback