Börja nedräkning?

Åhh, har äntligen tatt mig i kragen och insett att jag inte kan va här, så om ca två månader sticker jag igen!
Tillbaka till GC :) Får se hur mycket jobb det blir innan dess här i Sverige, har inte riktigt fått besked. Men ska troligen jobba iaf två veckor med telefongrejs. Då får jag pengarna i september. Perfekt, för jag vet inte hur snabbt jag får jobb nere i Playa del Ingles.
Har inte bokat ännu, men blir troligen slutet på augusti. Får skaffa tillfälligt boende till jag och Rebecka hittar lägenhet, men det ska bli bra.
Så nu är frågan. Ska man boka flygresa nu, eller boka sista minuten när det närmar sig... Man kan ju boka en paketresa sen bara skita i hemresan som e inkluderad..Hmm.

Kommentarer
Postat av: Andrea

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-06-26 @ 19:35:03
Postat av: Catharina

jag tror det kommer bli bra för dig:) ska försöka ta mig i kragen jag med;)

Postat av: Åslög

Det kommer bli bra, inte för oss här hemma som kommer sakna dig. Igen (referens: Andreas kommentar). Men så länge du mår bra så är jag glad, och du mår bra på GC. Jag tycker du ska boka en resa nu, så du vet säkert. Sista minuten är bara bra för charter :)

2007-06-29 @ 19:20:24
URL: http://ausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback