Jobb men ingen lägenhet/Hultsfred

Har sen i måndags provjobbat på resturang Stinsen på Knutpunkten, har varit där under lunchen och det känns bra. Vet inte än hur mycket jag kommer vara där och ifall jag kommer behövas på kvällarna i baren, men det är iallafall ett jobb!
Fast känner mig grymt sugen på att åka tillbaka till mysiga, varma & roliga Gran Canaria.. Har himla tråkigt här. Hade glömt hur dåligt jag mår i Sverige och hur nedstämd jag blir. Jag har självklart kul när jag e med mina vänner men det är inte så ofta jag träffar folk som jag vill. Kan inte alla bo ihop i ett kollektiv?!?!





Hultsfred var inte min grej alls men jag och Åsa hade endå kul :) Det var roligt att sälja kläder och vi såg alla artister vi ville se. Timbuktu och The Ark såg vi hela konserterna, sen såg vi en del av Sahara Hotnights, Evanescence mfl.. Vi jobbade när 50 Cent och Ozzy spelade men sprang ifrån en stund och såg ett par låtar.
Jag hade aldrig åkt till Hultsfred om jag inte var funktionär men vi fick ju massa fördelar, slapp bland annat inträde och bodde på funktionärs-campingen som var mycket mycket lugnare.
Imorgon är det midsommar, mina planer körde ihop sig totalt. Så morgondagen är en gåta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback