"Snacka om renoveringsobjekt"

Som Timon sa...
Ja, så kändes det när jag och Jonna kollade på en lägenhet i Torsdes. Läget, planlösningen och storleken var bra, men däremot var golvet och väggarna för jävliga..Gräsligt plastgolv och äckelgröna dörrar. MEN det var hyresvärden också medveten om så lägenheten ska renoveras. Så vi ansökte.
Jag hoppas verkligen vi får den ändå, för jag ser att den kan bli fin..
Har jobbat lite till med telefonsäljarjobbet, men nu är det inget mer där och det känns bra, orkar verkligen inte jobba med sånt mer. Ska provjobba på ett ställe på måndag som jag verkligen vill ha.
På onsdagmorgon bär det av! Jag och Åsa ska ju till Hultsfred :) Vet inte vad jag ska förvänta mig men det ska bli spännande.
Det händer annat som jag kan blogga om men det är sällan jag orkar logga in och skriva ett par rader. Som Andrea kommenterade "det är inte som att du bloggar ihjäl dig direkt". Nä de e sant :P
Igår var jag på Jessicas studentfest sen en sväng nerom Norra Hamnen. Hade  velat åka in och ta en drink ikväll men tar det en annan kväll. Varför måste det va helg för att man ska ta en drink eller två sådär?
Solade lite innan, röd om näsan. Va somrigt!


Kommentarer
Postat av: Sis

Hey, I'm going Bananas av saknad! Varför hör du inte aaaaaav dig älskling?!! Jag fick sett bilder från Hultsfred hos Åsa, du behagar ju inte ens blogga slappo. Kan du inte komma hit nästa vecka och bo lite? Min Sannis-halt är under det normala och jag börjar bli depp! Love you!!!

2007-06-20 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback