Amadores & Konsert

Igar akte vi antligen till Amadores!  Det va jattefint, finare an Anfi tillomed. Solade i typ tre, fyra timmar. Badade faktiskt men den va svinkallt. Sen at vi pa en resturang dar vid stranden. Mysigt!
Pa kvallen satt vi och forfesta hemma, sen nar Mona gick till sig for att hamta nagot sa horde hon musik fran San Fernando-parken. Kom pa att det var en gratiskonsert dar :) Sa vi gick dit och bandet var skitbra! Hette Macaca eller natt sant..Spanskt.
Sa vi hangde typ bakom scenen sen nar konserten var slut och snackade lite med bandet, den ena killen fick vi med till Scandic, haha! Knappte ganska manga kort igar med min engangskamera, ska framkalla imorgon om jag hinner. Maste packa imrg..shit va tiden gar. Ikvall blir de sjalvklart party, sista gangen om man inte gar ut en liten svang imorgon ocksa. Jag och Rebecka ska iallafall kaka pa Hard Rock Cafe ikvall :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, of course menar jag "walk-in-closets"!! Va iofs ganska trött när jag skrev det där men vilken tabbe asså! Haha.. ;P Jaa, vi måste ju ses, absolut! =D Min Sanna-Panna kommer heeem, yay! =D Jag och Nicklas ska måla om ett rum i lägenheten imorgon men det e bara att ringa så fixar vi nåt! =D Puss

2007-03-18 @ 20:33:38
Postat av: Andrea

Välkommen hem Sis!!! Vi längtar efter dig. Ses på söndag för då ska ni hit och fira Kimsan. KRAMS!!!

2007-03-18 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback