Back in Sweden

Nu sitter jag på mitt lilla rum i Påarp.
Känns konstigt att vara här, saknar SJÄLVKLART Gran Canaria.

Men ja, lördes va sista festkvällen, såg till att inte bli för full för man vill ju minnas sista kvällen :P
Sista låten som spelades när Scandic stängde var passande nog "Time of my life" från Dirty dancing :( Sa hejdå till Roberto, ägaren, innan vi drog vidare till Chic. "See you in three weeks" sa han...Hmm ;) Ja de flesta återvänder väl..
På söndagen tog jag de lugnt, sov rätt länge sen packade jag. Jag, Mona, Rebecka, Mathilda, Andreas, Kristian och Håkan åkte till Meloneras sen och åt på en restutang där, jättemysigt och skitgod mat :) Sen gick jag till Las Olas och sa hejdå till några där. Det var inte lönt att gå och lägga sig for taxin hämtade mig 4.
Flygresan gick bra, byte i Madrid.. Passade på att köpa vodka på tax-freen.
Pappa hämtade mig på flygplatsen. Jag hade inte ätit nånting så köpte med en Whopper hem :P
Packade upp det mesta, åt tacos...Sen såg jag tre avsnitt av Playa del Sol innan jag gick o la mig. Sicken tortyr! Klart man längtar tillbaka till Playa del Ingles då.. Men men, I'll be back!



Idag har jag träffat 
Åsa och Sabina iallafall :) Saknat er!
OCH jag har bokat tid hos frisören, Sanna ska bli brunett. Adios Rubia! Ska ta ut mina extensions nästa torsdag och göra bruna slingor, sen sätta in ny hårförlängning. Liiite blondt ska jag ha i, men de mesta brunt.
Ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: alma

... och hola murena! ;) (welcome to the other side :P)

2007-03-21 @ 07:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback