Carnevalen

I helgen var det fest, och ALLA i playa del ingles var ute OCH utkladda :D Saaaa kul!
Jag o Mona hade guldfarg pa hela kroppen, Rebecka var playboybunny och Mathilda var katt. Vi gick ut redan vid 17 for da skulle paraden starta, men vi gick istallet ner till stranden med vin. Vi fick lov att sitta pa en uteservering fastan vi redan hade eget att dricka, och vi blev bjudna pa sangria :)
Senare gick vi till Yumbo och sen joinade vi paraden. Siken stamning! Och musiken var skitbra.. Var riktigt kul!
Idag ar min forsta dag pa "semestern", sitter pa ett internetcaf'e i San Agustin nu. Tankte satta mig pa det svenska cafeet sen. Och ikvall blir de antagligen ugang :P

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej hej! Andreas kompis här, Marie, vi snackade på MSN lite innan du drog till GC som du kanske minns. Kul att du verkar trivas och kul med karneval :) Den har man minnen ifrån.

Detta är kanske någonting jag borde veta, men det gör jag inte så jag frågar sig som kanske har koll nu. När du flyger ner, vilket bolag åker du med och vilket är det billigaste sättet att boka en flygstol på tror du? Ska åka ner med ett par polare i sommar eventuellt men vet inte riktigt vad som är billigast.

Hälsa GC från mig! :)
/Marie

Postat av: Marie

Jag frågar DIG, inte sig, skulle det va.. =)

2007-03-05 @ 17:26:48
Postat av: Andrea

Hej Lillis, så vi ska ner till GC i sommar? ""åka ner med ett par polare", kul! Hej Sannis! Vi saknar dig massors nu. Kimmy är sjuk och tittar på värdelösa Sanna-och-Kimmy-filmer. Sen har vi sett så mkt OTH att vi snart är ikapp med USA. Shit pommes, vivet nog mer än du nu... Annars så tränar jag mest och jobbar. Funny life. I söndags sken solen och jag ville gå en promenad nere vid havet... Tänkte: "Jag ringer Sanna", men neeh det gick ju inte. Men snart så. Då får vi promenera och så. Och sen till sommarn, ta varsin brassestol och hänga hela kvällarna nere på beachen som vi gjorde förra sommarn. Åh längta! Skynd dig hem nu och sup inte bort hela hjärnan! PNUSSA!

2007-03-06 @ 19:06:15
Postat av: Catrin

bara fest fest och fest för Sanna märker jag!! Ha så kul medans du kan!! =) här hemma blir det bara fest på lördagar!! =) men nu fårdu snart komma hem!! Puss på dig

2007-03-07 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback