Puerto de Mogán

Det blev party i mandes, precis som jag skrev. Dagen efter akte jag, Hakan och tre vanner som han har pa besok till Puerto de Mogán, en jattemysig liten fiskeby typ 40 min med bil harifran. Jattegullig by, som ett litet Venedig!
Vi at pa en resurang som liksom lag ute pa piren, och eftersom det ar en fiskby sa at jag grillad tonfisk med canarisk potatis och sallad. (lite mer kulturellt an nar jag at wienerbrod pa svenska cafeet San Agustin i mandes :P)
Idag gick jag och Rebecka till stranden, sen lag jag kvar dar tva timmar efter hon akt och jobbat. Lite brand, inte sa kul nar man ska ut och festa ikvall. (Ja, IGEN, jag vet) men det kan smink kanske fixa.
Nu ska jag se om jag hittar ett stalle dar jag kan framkalla min engangskamera fran december, sen ska jag ga ut med Monas mops Tequila. Lagom tills Rebecka slutar ska jag ha kopt varsin kebab pa Salamanca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback