Sanna

Mitt "Sanna"-halsband e borta :( har varit de ett par dagar nu. Tror det var i mandags som jag tog av det for att ha ett annat halsband pa mig och sen dess hittar jag inte de. Aker INTE fran denna on utan det! Eller ja, det kanske jag maste..

Annars njuter jag av semestern. Va pa stranden lite idag sen har jag bara slappat, va nyss ute en runda med Tequila. (Monas mops) Ska handla lite mat snart. Pa onsdag, torsdag och fredag e Rebecka och Mathilda lediga for att kunna umgas med mig :) Vi tankte aka till Amadores och Anfi bland annat.
Kollade precis upp busstiderna med bussen som aker till flygplatsen. Det gar ingen buss som passar mig sa jag maste hosta upp typ 30-40 euro till taxi. faan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback