Stormigt & molnigt

Mm, vadret pa Gran Canaria har inte varit lika perfekt som vanligt de senaste tre dagarna. Igar och i forrgar var det varmt och soligt som vanligt MEN vaaaldigt blasigt. Det gick inte att va pa stranden. Igar gick jag in pa ett hotell och latsades bo da sa att jag kunde ligga vid deras pool. Sa det va gott.
Sen igar var vi va Atlantico ocksa, jag kopte bara ett par byxor och en bodylotion. Maste spara mina pengar.
Idag ar det varmt och skont MEN jattemolnigt. Sa ingen sol. Fast det e val trevligt med omvaxling.. Som Mona sa "Jag hoppas nastan det ska regna, lite forandring".
Fast om det regnar vet jag inte om jag vill ut o partaja. Men det blir nog fest ikvall. Tog det lugnt igar, sag 4 avsnitt av Lost.
Ska hamta ut mina foton som jag framkallat, men det va siesta just nu..

Kommentarer
Postat av: catharina

nu läser ja igen;) ja uppdaterar mig... å så smsa du tillbaka nyss! kul^^ d va tuggummi och mint från victorias secret. i metallburkar som har samma färg som våra mobiler:P "sexy little gums" å sexy little mints" heter dom:) fast kassen e bäst av allt... hehe:P förresten har ja kommit till insikt med en sak: du vet som ni tjatar om att ja "räknar pengar" å sånt:P? ja tycker om att räkna pengar. mynt. å så tycker ja om att sortera frukt i affärer... jaja, små konstigheter gör väl folk unika, eller hur?;) nu ska ja äta. kramar!

2007-03-11 @ 16:23:29
Postat av: Åsaaaa

Sanna Sanna, nu är det bara 7 dagar tills du kommer hem (eller? visst var det den 19:e?)! Våren har börjat komma till Sverige nu. Idag är det strålande sol och alldeles vindstilla. Iofs är det ju bara ca 8 grader, måste ju låta svinkallt för dig, men för oss är det för tusan värsta sommaren! :D
Jag träffade faktiskt Sabina förra veckan! Vi har ju inte träffats på jättelänge men vi satt och fikade o pratade i typ 2½ timme! Jättekul :) Hoppas du har det as-skönt och kopplar av nu dom sista dagarna på din semester. Saknar dig!! Puss o kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback