Wellness Center

Igar var jag, Mathilda och Rebecka pa Holiday Worlds spa. Vi badade i poolen (Rebecka gjorde bomben), satt i angbastu och vanlig bastu, badade bubbelpool och nan konstig massagegrej.
Pa kvallen visste vi inte om vi palla festa, men ska man bara sitta hemma? Sa vi gick ut, va faktiskt en riktigt rolig kvall och vi lyckades halla ihop alla 4 ratt bra :) Sen hande lite som va trist men det e inget att bry sig om..
Idag skulle vi till Amadores, men den e lite molnigt sa tar kanske de imorgon. Ska kolla upp om de gar nan bra film pa bio som e pa engelska!
Snart Sverige :S usch, kommer bli sa sjukt uttrakad..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, du kommer nog bli uttråkad hemma för här är då inte lika mycket fest som du har vant dig vid nu ;) Men vet du vad, våren har nog fan kommit på riktigt nu! Det är soligt nästan varje dag och graderna bara stiger! Härligt! Jag har lämnat in ditt brev, och min chef skulle lämna det vidare till köket också, eftersom vi tydligen redan är tre stycken vikarier i kafeterian tills i sommar. Så du kanske får i köket istället! Skitbra! Förresten, gör du något speciellt på måndag? :) Puss på dig.

Postat av: Sofia

Inte kommer du bli uttråkad i Sverige. Du måste ju hälsa på mig och Jossan :) Eller kommer vi ner till dig! Förstår ju klart att det känns konstigt att lämna GranC men som Åsa ^^ sa så är våren faktiskt här =) Vi saknar dig. Puss

2007-03-16 @ 22:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback