Back to work

Jobbade idag, har inte jobbat sen den 2 mars! Om man inte räknar med mina Mystery shopping uppdrag då, men det räknar jag inte. Det kändes bra. Jag sitter själv på Spero, ringer ATG-ombud och snart även campingar. Kommer jobba iaf denna veckan och troligen hela eller halva nästa vecka. Sen får jag hoppas jag hör något från något annat jag sökt. Att gå upp 6 på morgonen var inte svårt alls idag, jättekonstigt. Och på jobbet gick tiden ganska fort. Hoppas det fortsätter såhär!

Var som sagt i Halmstad i helgen, det var jag, Jonna, Emmy och Linn. Jag och Linn fångades på bild.
Kommer absolut gå ut i halmstad fler gånger! Helsingborg lockar inte alls nästan..
Men blir nog lite utgång i helgen endå, ska på nån slags underklädes"party", sån visning, hon Andrea på lördag och efter det drar vi väl ut :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Var det roligt då?:)

Postat av: Andrea

Jo, min vattenblåsa på tån verkar inte ge sig så jag åker via sjukhuset och hämtar upp kryckor så kan vi partaja hela natten lång sen. Oki? /En som har sämre humor än Sanna och Kimmy tillsammans...

2007-05-26 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback