Lite jobb

Jag söker jobb för fullt, och de känns som de händer grejer :)
Fick ett samtal igår om ett jobb jag sökt som personlig assistent i Viken. Så jag ska dit på onsdag på intervju. För bara en liten stund sen fick jag ett samtal från Fåke, där jag jobbade i augusti som telefonsäljare. Så jag ska dit på måndag, men jobbar bara där en vecka på en kort kampanj. Precis vad jag vill faktiskt, haha! Den kampanjen jag ska sitta på satt jag på en vecka förra året så jag vet att jag klarar de. Och en vecka som telefonsäljare känns precis lagom. Har även sökt andra jobb som jag hoppas höra ifrån. Men det jag håller tummarna för i första hand är fortfarande LÄGENHETEN, åhhh va vi vill ha den.
Mathilda och Håkan kommer hem från Gran Canaria idag. Så jag hoppas att vi kan ses snart, vi som bott på Avenida de Galdar 19 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback