Spontan helg

Jonna-kusin kom hit i fredes. Vi hade laddat med Vänner/Sex and the City-dvds och duntofflor.
Men så blev vi bjudna att joina ett gäng med grabbar i stan som skulle festa, så ja, vi boka taxi, fixade till oss och svepte nån drink innan vi begav oss in till stan. Det blev Hamnpaviljongen, Utposten och Tivoli. Trevligt!
På lördagen var vi lite tröttare, så vi slappade ute i solen för att sen sega framför tvn. Lyckades laga god mat senare :)
Ska hämta mamma och pappa på kastrup på tisdag eller onsdag. Kanske borde fråga dom så jag vet exakt? :P
Annars händer inte så mycket mer än att jag träffar kompisar. Vill ha ett jobb, ska söka minst tre imrg har jag lovat mig själv!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Bananas are for monkeys! Kom hit och besök oss i aphemmet snart. Lovar att ingen ska kräkas på din säng! ;) PNUSS!

2007-05-07 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback