21!

Nu e jag gammal, usch!
Firade inte natt speciellt, jobbar sa mycket nu att de blir mest att ta de lugnt. Jobbade i baren 0300-0730 inatt sen pa resturangen 1030, sa jag mar inte sa bra nu. Men e ledig fran The Point inatt, forsta gangen pa 7 natter sa jag ska verkligen sova ut. Jobbar pa resturangen imrg 1130.
Men vi var nagra tjejer som gick ut o at pa min fodelsedag, at nere vid stranden sen akte vi och at efterratt pa Hard Rock Cafe. Fick flygbiljetten hem av ma o pa precis som jag onskat mig sa den 19 december kommer jag hem!
Funderar pa att beratta for chefen pa resturangen att jag jobbar pa Point ocksa..Ska saga att jag jobbar "extra" 3 dagar i veckan. (sanningen ar att jag jobbar 6 dagar..) Far jag sparken sa e det inte hela varlden, men pengarna skulle sitta fint. Far se om jag pratar me henne imrg.
Nu ska jag hem o se pa Vanner som jag hyrt, lasa veckorrevyn som ma o pa skickade, sen SOVA!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad bra att du tyckte om det :) Jag och Sabina hade värsta beslutsångesten, visste inte vad vi skulle skicka.. Först tänkte vi rosa, men kom på att du sagt att du vill komma ur din rosa period ;) Men som sagt, tur att det passade! Längtar tills du kommer hem, måste ses innan jul! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback