Jobb, sova, jobb, sova...

Har jobbat dag och natt i en vecka nu, sovit nar jag kunnat. Kanske 4 timmar om dygnet? Mar inte sa daligt som jag kanske borde men kanner att jag behover en ledig dag.
Skulle varit ledig idag fran bade resturangen och baren men fick ett sms fran chefen pa resturangen igar direkt nar jag kommit hem att de behovde mig idag ocksa, men bara 4 timmar tack o lov. Jobbade pa The Point inatt men Anna var ledig sa jag jobbade med Raoul, han jobbar dar nar nagon av oss e lediga. Stangde halv 8 som vanligt, stadade i en timme sen gick jag och Anna till strandpromenaden och satt och pratade och tittade pa havet :) Anna var lite full men de var bara kul, haha. At frukost pa en resturang med utsikt over hela Playa del Ingles. Jag borjar jobba om en halvtimme, efter de ska jag shoppa lite julklappar och sant, hyra film osv. Eftersom jag inte jobbar inatt och maste ta igen lite somn sa gar jag nog o lagger mig typ 21!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vad jobbigt det låter att jobba så mycket. Men allt för att tjäna pengar, right? ;) Efter nyår ska jag nog försöka skaffa ett extrajobb så man får dryga ut studentkassan lite.. Nej alltså jag är inte alls brun, men jag brukar använda sånt där "bronzing powder" så man får lite färg. Men jag ska börja sola lite i nästa vecka så man är fin till jul/nyår sen! Och det är så bra, för jag solar på mitt gym så måste man träna samtidigt, smart va! ;) Längtar skitmycket tills du kommer hem. Ses snart! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback