Las Palmas + Costa Cabana

Var ledig igar sa jag och Rebecka akte till Las Palmas och shoppade lite :) handlade bara pa H&M  och ett par mysbyxor pa Zara. Ska aka till Las Palmas iaf en gang till innan jag aker hem och da ska de handlas i andra affarer ocksa.
Pa kvallen akte jag, Mona, Sara och Sara till Meloneras, gick till Costa Cabana som ar en jattemysig bar/nattklubb. Sa gott som bara spanjorer och mycket trevligt! Var dar till typ 4 sen akte vi hem till Playa del Ingles och var en svang pa Chic och Nikki Beach. Vill absolut till Costa Cabana igen sa ska nog dit nar jag fyller ar. Catharina, jag har fatt ditt paket! Men ska inte oppna de forran pa lordag :)
Inatt ska jag prova ett jobb till, behover jobba mer om jag ska kunna ha med pengar hem. Eftersom jag kommer va arbetslos sa vill jag ha med pengar hem sa att jag har rad att hitta pa saker, typ aka till Mora, ev harforlangning osv.
Nu ska vi handla tvattmedel, toapapper, vatten och sant man maste ha. Storhandling i San Fernando!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback