November

Antligen ar allt som vanligt med resturangen, den oppnade som vanligt och jag var ledig i lordags. Det var inte forran jag kollade i min kalander som jag insag att jag jobbat 7 dagar i rad. Men det behovs for kassan kanns ganska tom. Har inte festat sen forra fredagen, duktigt va?!
Var inte alls sugen att ga ut pa Halloween sa jag och Anna stannade hemma och kollade pa film och at godis. Jag skulle jobba tidigt dagen efter men vaknade vid 5 av lite kallabalik i lagenheten, blod over hela golvet och kaos. Kan inte ga in pa detaljer men det loste val sig hyfsat.
Ska jobba kl 18, far veta schemat for resten av veckan da. Ska be om ledigt nasta lordag, da fyller jag 21 :)

Kommentarer
Postat av: sabina

det där lät ju äventyrligt, man blir ju nyfiken på vad som hände egentligen?? bara allt är bra med dig så! miss u!!! puss

Postat av: Catharina

grattis i förväg^^

2007-11-06 @ 19:00:45
URL: http://liljahazard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback