Danubio



Nu har jag bott pa Danubio ett tag, kanns mycket battre att bo dar fastan den andra var frashare o sa. Men det roligare att bo fler! Jag och Rebecka sover i ett sovrum och Anna, Sara och Sara i det andra.
Har varit ledig igar och idag men imorgon jobbar jag 14-22, sa efter det blir det fest! Borjar inte forran 17.30 pa sondag sa jag kan va bakis fram till dess. Festar inte i alls lika mycket denna sasongen, en gang i veckan racker :)
Igar var vi pa stranden ett tag, sen var jag hos frisoren och slingade haret. 30 euro, lagom! Pa kvallen hade vi taco-kvall hemma.
Pallar inte skriva mer, sa jobbigt med internetcafeer..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra att det har löst sig med boende! Och bra att du inte festar lika mycket som förra gången ;) Tror det gör att du kommer ha roligare och må lite bättre.. Hoppas det går bra på jobbet och att du tjänar hyfsat så du kan leva lite också! Tror inte jag kommer hinna komma och hälsa på, även om det hade vart kul :( puss o kram!

Postat av: sabina

Sanna-Panna, vad du är sämst på att uppdatera din blogg, man är ju nyfiken på hur du har det! :)
Mm, banankaviar ja, du missade inget kan jag säga. När jag såg den i affären fick jag läsa om texten några gånger för att verkligen försäkra mig om att jag inte läste fel, ha! :P Ha de de haft det den 1:a april hade man ju lätt trott på att det var ett practical joke, som man inte trodde det ändå med tanka på smaken! ;D
Och jo, såg Virgin School, var ju tvungen att se vad det var för skit! Tydligen en "skola" för oskulder i Holland. Ja, varför blir man förvånad, där är ju det mesta i den vägen lagligt, ha! :)
Hur är det med dig då? Hur trivs du där borta under andra omgången? :) Tror jag kan våga prata för fler när jag säger att: VI SAKNAR DIG HÄR HEMMA! :D
Puss!

2007-10-09 @ 19:59:38
URL: http://staravenue.blogg.se
Postat av: Bror K

Nu tycker jag att du ska komma hem! Saknar dig, ikväll är det "Dude´s where is my car" på tv, men hur kul är det att se den utan dig?...

2007-10-16 @ 17:39:25
Postat av: Mamma & Pappa

Älskade tösen! Vi saknar dig så mycket, men är glada att du har det bra. Ser fram emot Julhelgen då vi får ha dig hemma igen.
Massa pussar & kramar
Mor & Far, Fozzi & Goldie

2007-10-16 @ 22:38:26
URL: http://medlem.spray.se/gittelina
Postat av: Mamma & Pappa

Förresten, den filmen är den dummaste jag någonsin sett! Hur tänker ni egentligen!
Kramar
Mamma

2007-10-16 @ 22:55:58
URL: http://medlem.spray.se/gittelina
Postat av: Andrea

Tack Gittan! Filmen är helt värdelös men dina knasiga barn älskar sådan låg humor. De viker sig dubbla av skratt när vi ser sånna lågbudget på våra filmkvällar. Jag sitter mittemellan dem och har stenansikte. Du och jag får se film istället så kan Banana och Kimono sitta ensamma och gapskratta! Tack för senast förresten, supergott!

Sannis, vi försöker ringa någon kväll snart nu, saknar dig sååååå! KRAM!

2007-10-17 @ 18:09:42
Postat av: Åsa

Jag vet att sitta framför en dator inte är din högsta prioritet, men nu får du faktiskt ta och bli bättre på att uppdatera!! :D Det är kul att läsa vad du sysslar med ju.. Saknar dig! Puss

2007-10-18 @ 11:23:30
URL: http://ausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback