Red Cow, Shenanigans, Finnegans, O'Malleys?!

Agaren till The Cow ager tre andra stallen, men det e bara Red Cow och Shenanigans (en bar) som har oppet just nu. Vi anvander O'Malleys som forvaringsrum men lagar ocksa en del mat dar. Det va en halsoinspektion forra veckan pa resturangen och koket blev inte godkant sa vi fick stanga ner en vecka!
Ett par dagar oppnade vi upp Finnegans istallet sa vi fick stada hela stallet eftersom det varit stangt ett par manader. Jag sopade upp ungefar 25-30 doda kackerlackor och jag overdriver inte ens.. Vi har stadat som galningar nu pa The Cow och O'Malleys ocksa sa att vi kan fa lov att oppna igen.. Som tack for vart harda arbete bjuds vi pa Staff-dinner pa lordag, kinamat och vin i San Fernando :)
Jag jobbade till 01 igar, sen tog jag tva drinkar pa Shenanigans (vi far 3 gratisdrinkar efter vara skift om vi vill), sen blev det utgang! E lite bakis nu faktiskt..Men var hemma redan vid halv 6, de senaste gangerna vi vatt ute har vi inte kommit hem forran typ 8. E duktig denna sasongen, gar bara ut och dricker i snitt en gang i veckan :)
Sara, Annas syster, fyllde 20 i fredags sa vi kakade pa El Gaucho och sen festade vi. Riktigt kul att ga ut hela tjejganget! Det e jag, Anna, Rebecka, Mona, Sara och Sara, aven kallade The Pussycat Dolls av Gary pa mitt jobb :P Nar han ropar pa mig e det antingen Sanna, pussycat, Abba eller Chicken (tydligen ett uttryck man anvander i Dublin, ingen forolampning faktiskt, haha!)
E ledig idag och imorgon, ska bara ta det lugnt, hyra film och kanske till Atlantico om nagon vill folja med.
Ska forsoka att uppdatera min blogg oftare, saknar er!
Ring nar ni vill, 0034 606 123 865

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ååh vad äckligt att städa upp en massa kackerlackor.. Är det såna där stora också? Usch.. När var det du skulle komma hem? Bra att du uppdaterar nu, det är tråkigt när man inte hör av dig. Miss you! PussoKram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback