Semester?

Hehe i foregaende inlagg fick jag en del kommentarer om skorna/festandet, kan ju saga som sa att det var bada pga av dalig kvalitet OCH fylla som skorna gick sonder. Misstanker att ena klacken gick av och att jag sen slet av den andra for att jamna ut de liksom..
Men jag tanker dricka forsiktigare, men bjuds de sa e det sa latt att dricka de. Gratis e gott!
Jag har inte jobbat pa 5 dagar pga att vi stangde resturangen efter halsoinspektionen, jag HOPPAS att resturangen oppnar imrg for det ryktades om tisdag. Har inte hort nagot fran chefen an, men jag messade precis o fragade. Har hyrt en Vanner-dvd som jag ska se nu och ata nachos och salsa. Stranden imorgon tror jag :) blir sa latt att man bara tar hissen ner till poolen fastan stranden e nara.
Det e skithett ute nu, typ 28 grader fastan det e kvall..Hur har ni det i Sverige? Gar ni ocksa runt i klanning och flipflops tio pa kvallen? ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, det skulle väl vara typiskt dig att dra av den andra klacken för att "jämna ut" då ;) Haha, nää du här hemma är det halsduk och tjocka skor som gäller, just nu är det 6 grader ute. Längtar du hem nu? :D Nej jag ska inte avskräcka dig för då kommer du ju aldrig hem.. Det är 30 grader och strålande sol, ingen vind och jag ska ner till stranden nu!! (brrr).. Puss!

Postat av: Andrea

Coolt, fick just en flashback sju år tillbaka och jag har faktiskt varit vid den poolen på Danubio där ni bor. Jorå. Inte badat dock, vi hängde där en stund bara. Vill också återigen påminna att det BARA var sju år sedan, inte som det lät i telefon. "Det stället har du nog också sett, det har legat här i tjugo år!" Puss söstaste!

2007-10-23 @ 20:03:36
Postat av: Andrea

KOLLA!!! KOLLA!!! VIlken lycka, en kändisblogg! Nu är vintern gjord. Och du är ju lika kändisk*t som mig så varsegod! http://peyre.blogspot.com/

2007-10-23 @ 20:07:44
Postat av: Mamma & Pappa

Joho du gumman. klackar brukar inte gå av för intet!
Skojar bara, idag har vi varit på Din Veterinär och vaccinerat Goldie mot Rabies för andra gången. Idag sa hon inte ett pip till skillnad mot förra gången då de trodde att vi höll på att ta livet av henne. Nu ska det gå 90 dagar innan vi kan ta ett blodprov för att se om hon har tillräckligt med antikroppar mot Rabies. DYRT också!! Skithundar eller!
Nä, dina småsyskon eller hur är det du säger. Kallar Fozzi för lillebror.
På torsdag ska jag, mamma på anställningsintervju på ett RIKTIGT jobb. Håll tummarna, detta jobbet vill jag verkligen ha. Kanonbra tror jag!!

Berättar mer sen
Kramizar in mass
Ma & Pa + pesthundar

2007-10-23 @ 23:54:57
URL: http://medlem.spray.se/gittelina
Postat av: Catharina

Klart vi gör! ;) och vi saknar dig....

2007-10-27 @ 13:54:08
URL: http://liljahazard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback