Skandinavisk Invasion + Confession

Nu har verkligen den skandinaviska sasongen satt igang. Jag borjade jobba igar igen efter att resturangen varit stangd i lite mer an en vecka. Ungefar vartannat sallskap som kom in pa resturangen var svenska, norska eller finska! Sa det kanske finns billiga flygbiljetter ner nu, ni som vill komma o halsa pa kan ju kolla? :)
Borjar jobba 17 idag, vet inte schemat for nasta vecka an..
Gjorde som sagt bort mig forra lordagen och igar var jag tvungen att prata med en viss person, jag har visst stallt till det mer an vad jag trodde. Ska jag beratta vad som hande?!
Mamma och pappa, sluta las nu.
Det finns en kille pa jobbet, han ar engelsk och jobbar i koket. Tankte direkt nar jag borjade dar att han var ju snygg. Det har varit lite flortigt mellan oss men han hade flickvan fick jag hora. Pa personalmiddagen var det flera som sa att han tyckte om mig och att det inte var bra mellan han och tjejen, men jag ar anda inte intresserad av honom men klart han e gullig. Efter att ha druckit  bade rott vin och ol med personalen, var vi nagra stycken fran jobbet som stack vidare till Plaza. Dar drack jag ungefar en miljon drinkar och jag har ett minne av att jag hanglat med den har killen fran jobbet. Vi kan kalla honom S.
Efter detta var jag ju ledig hela veckan eftersom resturangen var stangd men jag gick enda till en bar som hor till jobbet for att fa betalt. Da far jag hora att S blivit UTKASTAD av sin flickvan, de bodde namligen ihop..Igar pa jobbet var jag tvungen att prata med S och jag bad om ursakt for "my drunken behavior" :P Men nar jag sa Im sorry, sa sa han bara "Well..Im not". Samtidigt som han log och sag allmant glad ut...
Fan fan fan!!! Trodde de andra skamta nar de sa att han var kar i mig men tydligen tycker han verkligen om mig.
Men jaja, de ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: sabina

Haha, men Sanna! Vilket såpopera-drama! ;P Hoppas allt ordnar sig. Har ni snackat nåt mer efter det? Puss

Postat av: Andrea

Som vanligt... Det är inte många killar som passerar den hårda Sanna-kontrollen. Han kanske är superbra, gullig och sånt där. Inte vara så kräsen nu fröken. Det tycker dock din bror att du alltid ska fortsätta vara. För han läste ju vidare, det var ju bara Gittan och Leif som inte fick läsa vidare. Fast klart, om killen har flickvän och hånglar med andra, näää sånna gillar vi inte. Bättre du kommer hem och hittar en skauning så du blir här! Vi saknar dig och Nemo har till och med skaffat lite mer fett nu är NOelle för att du ska kunna känna skillnad på dem. Gulligt eller hur?

2007-10-28 @ 21:23:04
Postat av: Catharina

Sanna panna... vilket liv du lever! hehe... kom hem snart till tråkiga lugna sverige. btw, du är utmanad i min blogg. haj haj!:*

2007-10-29 @ 15:07:59
URL: http://liljahazard.blogg.se
Postat av: sabina

Du är utmanad! Se min blogg! :D Puss

2007-10-29 @ 21:54:50
URL: http://staravenue.blogg.se
Postat av: Jonna

Hihi, Sanna då =) Det kan inte vara lätt när alla killar faller för dig! Saknar dig massor, längtar tills du kommer hem. Puss

2007-10-29 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback