Staffdinner

Var ju pa staffdinner igar, alla pa jobbet som ville blev bjudna pa kinaresturang i San Fernando..Man tackar val inte nej till gratis mat och vin?! :)
Vi var typ 15 st och det var jattetrevligt och sen gick vi vidare till Patrick's, en bar pa Irish Center. Blev lite ol dar sen vidare till Plaza dar jag till slut blev askalas efter drinkar pa Sunset, Scandic och Zigzag :P Ojoj va jag gjort bort mig, blir pinsamt pa jobbet imrg..
Lyckades festa sonder mina nyinkopta skor, klackarna e av. Undra om man kan byta..Ska dit imrg.

Nu blir det inget festande pa manga dagar!


Kommentarer
Postat av: sabina

hahaha, nu e man ju väldigt nyfiken på hur du gjorde bort dig och dessutom hur du lyckades ta sönder klackarna på båda skorna..?! ;P miss you! puss

Postat av: Åsa

Haha, härligt Sanna :P Håller med Sabina, hur tusan lyckades du ta sönder klackarna? Var det dålig kvalitet eller var det bara en riktigt bra kväll? ;) saknar dig! puss

2007-10-21 @ 22:04:25
URL: http://ausa.blogg.se
Postat av: Mamma & Pappa

Hej vår lilla dotter. Ser att du har det BRA, fast man blir ju lite orolig. Festa inte så tufft, vi orkar bara hålla på tills 24.00.
Var rädd om dig lilla gumman, det finns bara en Sanna!Idag har vi varit i Kattvik och firat din kusin Fabian som fyllde 12 år. Var faktiskt riktigt trevligt.Om vi hade kunnat hade vi kommit till din födelsedag men det ser inte ut som om vi kan det. Fast man vet ju aldrig.

Massa kramar
Ma & Pa plus vovvarna

2007-10-22 @ 00:27:24
URL: http://medlem.spray.se/gittelina
Postat av: Andrea

Äsch, trams. Såååå farligt tyckte inte jag det lät. Blev glad av att prata med dig i telefon, däremot fanns det en till här som inte var lika glad.

"K - Ville hon inte prata med mig?
A - Näe, det var tjejsnack... Hon hade träffat en stor svart man igen, de ska ha barn...
K - Sluta!"

Han blev lite ledsen över att jag inte ens erbjöd att ni kunde prata, men jag svarade såklart att du skulle köpa en dvd. Ha ha! Nästa gång får du prata med honom!

Skäms nu inte i alla fall gumman. Lugnt ju. Jag hade varit mest ledsen över skorna om jag var du.

Vi saknar dig, love you honey! PnUSS!

2007-10-22 @ 20:59:46
Postat av: Andrea

Folk som inte känner mig tror nog jag är rasist om man läser ovanstående kommentar. De fattar ju inte det roliga i att jag alltid säger att du träffat stora svarta män som du väntar tvillingar med etc... Ha ha!

2007-10-22 @ 21:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback